Glemt dit kodeord? Klik her og få gensendt

Indtast din email herunder og tryk send - din adgangskode sendes herefter til denne mail.

CAPS LOCK er slået til på dit keyboard. Bemærk at kode indtastning tager højde for store og små bogstaver

Forenings regnskab - let for alle

Web-forening giver dig landets letteste online regnskabsløsning. Web-forening er et komplet bogførings- og regnskabsprogram, med alle de kendte og traditionelle bogføringsfunktionaliteter du har brug for.

Vi har en række smarte funktioner der gør Web-forening til den letteste løsning for de kasserer der ikke har den store regnskabsmæssige erfaring på forhånd - men også avancerede bogføringsmetoder for den erfarne kasserer.

Let Adgang - Ingen Installation

Web-forening er et Online Regnskabsprogram, der kan tilgås fra en hvilken som helst computer. Dette betyder også at du ikke behøver have besvær med at installere noget software på din computer, og hvis du skifter computer er der ikke noget bøvl med at få dine regnskabsdata med over på din nye computer.

Web-forening er en komplet, hosted løsning. Vores lave priser er med andre ord inklusive opbevaring af Jeres data på vores sikre server.

Har du spørgsmål til vores online regnskabsprogram må du endelig kontakte os. Vi er klar til og hjælpe dig. Kontakt os i dag på telefon 69 15 22 00

Laveste Pris på Markedet - 59 kr. / mdr!

Du får vores lette bogføringssystem for blot 59 kr. / md. Vi har ingen begrænsninger i antal posteringer, og du bestemmer selv om du vil bruge vores standard forenings kontoplan eller om du vil oprette din helt egen kontoplan som du er vant til.

Udover vores basispris har du mulighed for at gøre systemet mere avanceret nu eller med tiden for små tillægsbeløb.

Copyright © 2010-2024 Web-forening.dk, Amaliegade 36, 1256 København K, Danmark, Telefon: 69 15 22 00, Bogføringssystem reg nr: fob606048