Glemt dit kodeord? Klik her og få gensendt

Indtast din email herunder og tryk send - din adgangskode sendes herefter til denne mail.

CAPS LOCK er slået til på dit keyboard. Bemærk at kode indtastning tager højde for store og små bogstaver

Forenings hjemmeside - kun 49 kr. /md

Med Web-forening får du mulighed for at bygge Jeres forenings hjemmeside let og enkelt. Med få klik har du oprettet siden og kan oprette dine sider lige så let som det er at skrive i et Word dokument.

Og resultatet bliver super flot og professionelt!

Søgemaskine optimeret

Vores løsning er blevet bygget så din hjemmeside er optimeret mod søgemaskiner som Google, Bing, Yahoo mv. Vores løsning arbejder blandt andet med URL's som består af din overskrift, men du kan rette i din URL hvis du vil optimere en side eller artikel efter bestemte søgeord

Udover at URL'en er optimeret mod søgemaskinerne, kan du også på hver enkelt side skrive hvilke søgeord den enkelte side skal være optimeret mod (META Tags) og du kan skrive en tekst som vil blive læst af søgemaskinerne (META tekst). Slutteligt kan du også skrive en sideoverskrift og lave H1, H2 og H3 overskrifter.

Ved du ikke hvad ovenstående betyder, så vær blot sikker på at vi ved hvad vi laver.

Brugervenlig hjemmeside

Når man bygger et hjemmeside design er det utrolig vigtigt at hjemmesiden er brugervenlig, og at folk forstår hvordan de navigerer rundt på din hjemmeside og kan finde ud af at kontakte dig. Vores løsning arbejder med topmenuer, som brugerne altid vil kunne se når de besøger din hjemmeside, da den er i toppen af siden.

Øverst på siden i højre hjørne vil dit telefon nummer fremgå (Hvis du ønsker det) - En af de ting flest mennesker faktisk søger på hjemmesider.

Læg dit eget top banner ind

Du kan naturligvis selv skifte dit topbanner, og dermed skabe den stemning og feeling på siden som du ønsker. Her kan du lægge dit logo ind, og skabe en flot grafik med dit eget udtryk.

Lækker forside Slider

Løsningen har en lækker "Slider" funktion. Denne gør at der vil blive vist 3 grafik elementer efter hinanden, som du kan linke ind til en side på sitet. Dette giver en brugervenlig og en utrolig lækker effekt meget enkelt.

Let Adgang - Ingen Installation

Web-forening er et Online system, der kan tilgås fra en hvilken som helst computer. Dette betyder også at du ikke behøver have besvær med at installere noget software på din computer, og hvis du skifter computer er der ikke noget bøvl - du logger bare ind fra denne i stedet!

Web-forening er en komplet, hosted løsning. Vores lave priser er med andre ord inklusive opbevaring af Jeres data på vores sikre server.

Har du spørgsmål til vores online regnskabsprogram må du endelig kontakte os. Vi er klar til og hjælpe dig. Kontakt os i dag på telefon 69 15 22 00

Laveste Pris på Markedet - 49 kr. / mdr!

Du får en flot hjemmeside for blot 49 kr. / md. + moms. Vil du havet et eget domænenavn (eks. ditforeningsnavn.dk er prisen 10 kr. ekstra). Vi har ingen begrænsninger i antal sider/menuer.

Udover vores basispris har du mulighed for at gøre systemet mere avanceret nu eller med tiden for små tillægsbeløb. Eks. kan du bygge en webshop på og sælge varer eller medlemsskaber til medlemmerne.

Copyright © 2010-2024 Web-forening.dk, Amaliegade 36, 1256 København K, Danmark, Telefon: 69 15 22 00, Bogføringssystem reg nr: fob606048