Glemt dit kodeord? Klik her og få gensendt

Indtast din email herunder og tryk send - din adgangskode sendes herefter til denne mail.

CAPS LOCK er slået til på dit keyboard. Bemærk at kode indtastning tager højde for store og små bogstaver

Om Web-Forening

Web-forening er et produkt dedikeret foreninger - og kun foreninger. Vi er beliggende på Amaliegade i centrum af København nær Amalienborg.

Vi er en del af en Software gruppe, der inkluderer vores søster-produkter, Web-regnskab, Smarter-CRM, Web-booking og Web-side.dk. Vores fokus er at skabe lette online software værktøjer der gør hverdagen lettere og smidigere for foreninger af enhver art. Systemet er modulbaseret - hvilket betyder at du som kunde på web-forening kan få lige netop det du har brug for i dit system. Du kan vælge kun at arbejde med vores regnskabsprogram eller kun vores hjemmeside - eller du kan vælge at kombinere det og have begge dele.

Vores team består af 8 personer med forskellige kompetencer inden for virksomhedsdrift, udvikling, crm, økonomi, salg og marketing.

Økonomisk Velfunderede

Vores virksomhed er sund og overskudsgivende, og vi brænder for at videreudvikle produkterne, men altid med fokus på at holde vores produkter lette og enkle at bruge.

Web-forening.dk
Amaliegade 36

Bogføringssystem reg nr. hos ERST: fob606048
CVR: 28 99 46 05